After Sales Procedure Nokia

Contacten:

Website:
http://www.nokia.com/be-nl/support/care-online-repair/

Telefoon:
+32 (0)70 707 770

RMA Procedure:

U kan uw defecte toestel bij ons aanmelden voor herstelling, of u kan u toestel zelf aanmelden op de website van Nokia.

Opmerking:

Nokia Devices & Services is overgenomen door Microsoft, maar uw garantie loopt gewoon door. Microsoft honoreert alle bestaande fabrieksgarantie van Nokia, waar van toepassing.

We hechten er nog steeds even veel aan klantenservice van wereldklasse te bieden. Voorlopig kunt u nog steeds op de gebruikelijke plaatsen alle hulp en ondersteuning krijgen die u nodig hebt voor uw Lumia-, Asha- en Nokia-apparaten: online bij www.nokia.com/support, of in uw winkelpunt.

Garantie:

GSM toestellen

– 2 jaar garantie na aankoopdatum

Accessoires

- 12 maanden voor accessoires (hetzij verkocht als één pakket met de mobiele telefoon of als afzonderlijk artikel) met uitzondering van de verbruikbare onderdelen en de accessoires genoemd hieronder.

- 6 maanden voor de verbruikbare onderdelen en accessoires: batterijen , opladers, hoofdtelefoons, kabels en covers

- 90 dagen voor dragers van software (bv CDROM, geheugenkaart)

Softwareproblemen vallen nooit onder garantie!