After Sales Procedure Samsung

Contacten:

Email:
info@samsung.be

Telefoon:
+32 (0)2 201 24 18

RMA Procedure:

U kan uw defecte toestel bij ons aanmelden voor herstelling, of u kan u toestel zelf aanmelden bij de erkende herstelcentra.

Herstelcentra:

Dynafix
+31 (0)900 396 23 49
www.dynafix.nl

Ledaine Bart & Andre
+32 (0)59 50 08 73
www.ledaine.be

Garantie:

GSM toestellen

– 2 jaar garantie na aankoopdatum

Accessoires

- 12 maanden voor accessoires (hetzij verkocht als één pakket met de mobiele telefoon of als afzonderlijk artikel) met uitzondering van de verbruikbare onderdelen en de accessoires genoemd hieronder.

- 6 maanden voor de verbruikbare onderdelen en accessoires: batterijen , opladers, hoofdtelefoons, kabels en covers

- 90 dagen voor dragers van software (bv CDROM, geheugenkaart)

Softwareproblemen vallen nooit onder garantie!